Lörda kväll

Lördag kväll och helgen är snart slut, konstigt va! I går kväll hade vi tacoskväll i föreningshuset, byaföreningen. Vi var 22 vuxna och 4 barn så nästan hela byn var med. Det var jättekul och jag hoppas det blir fler såna kvällar. I går kväll alltså. Vi åt tacos och jag hade förberett lite smått och gott. Hade en tanketävling med att gissa förnamn. Tre priser stod på spel, Gun-Eva, Tobbe och Britt vann priser efter lottdragning. Medans vi väntade på att kaffet skulle bli klart drog vi igång med lite teater. Dramatik på slottet, där jag läste vad skådespelarna skulle göra. Jag tror det var uppskattat även om historien är lite srämmande. Mycket skratt i alla fal. Vi var hemma vid 22-tiden. I morse var Sonja och jag och försökte ställa tillbaks alla borden som vi trodde dom skulle stå, i föreningshuset. Det var även lite disk o sånt som behövdes tas om hand. Hoppas bara att vi fortsätter i samma anda för nästa byakväll blir nog en pizzaevning. Tänk er, göra pizza i bagarstugan. Gott, gott. Ha en fortsatt trevlig kväll/ gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0