ha int orka

Har inte skrivit på ett tag. En förkylning har satt stopp för all inspiration att blogga. Konstigt nog, för jag trodde att jag skulle klara mej från all typ av förkylning, I alla fall så har jag inte varit allvarligt sjuk, bara så där misslögomt. Det har inte hännt nå sånt förfärligt spännande sen sist jag skrev på bloggen. Vi har haft årsmöte i byaföeningen, där jag mot förmodan är ordförande, förra söndan och där bestämde vi bl,a att vi ska ha påskbuffé för dom som vill komma och dansa på påskdagskvällen. Det betyder en del olönat jobb för oss men föhoppningsvis pengar i byakassan. Ska bli kul om det fungerar och det gör det säkert. Vi ska även ha en tacokväll i april som jag tror blir väldigt kul. I morron ska vi, troligtvis, hämta Tyra och Betty för att dom ska tillbringa helgen hos oss. Frida fyller år och ska ha tjejmidda. Pär o Ronni ska köra skoter från Bt till Frommis. Hoppas bara att det går bra för dom, att dom hittar.Vi får se vad helgen har att erbjuda:-/gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0