Snart dags

Det känns som det snart är dags att gå i säng men har ju vant mig att titta på Hyasinth innan sänggående.
Har suttit med inköps listor och till slut insåg jag att ett måste är att dela upp det hela i flera inhandlingar. Smörgåstårtor hit och tårtor dit, fredagsmiddag och lördagsmiddag. Puh, men det blir no bra till slut. Marita var hit med brickorna i kväll och jag skulle få hålla till i restaurangen med att göra smörgåstårtorna. Det blir perfekt.

Känns lite som om nån förkylning är på gång, svider i ögonen o halsen. Kan vara inbillning, hoppas det. Kan ju inte vara liggandes till helgen för då blir det inte roligt, för roligt hade jag tänkt att det skulle bli. Bara ta ett piller och hoppas det känns bättre i morrn. Nog klagat nu/ gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0