Torsdag

Nu var det torsdagskväll, den bästa, nästan, på hela veckan. Nu är det helg, långhelg eftersom jag är ledig på måndag av speciella skäl.
Helgen inbjuder till lite fest och glam, även om jag o LE är förvisade till sovstugan. LE har börjat värma upp den så vi inte fryser ihjäl.
I kväll har jag torkat en rådjursbog i ugnen och stekt rådjurssadel, mumma. Det är som bra att ha lite förhäng så man inte måste stå vid spisen hela helgen. Det var ju dom där smörgåstårtorna som ska vara klara före tolv på lörda.
Annars får väl dom som kommer i helgen laga maten och jag ligger i soffan, äter praliner och dricker champange!
Nä det går ju inte, ska på besiktning snart.
Har fått svar på röntgen av mina tummar och det var väl som jag befarade, finns inget att göra bara äta pronakcen. Dom är utnötta!  Ska väl inte klaga över det, jag kommer ju mej upp ur sängen varje morgon men dom är helvetiskt onda. Tummarna alltså.
Le ska vara hos tandis typ halv nio i morrn så då passar jag på att handla så är det gjort.
Nu vart he klartt / gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0