Freda

Nu vart he lite längre sen sist. Veckan har bjudit på en hel del. Åsa och Sixten kom hem i måndags eftermiddag. Det är ju alltid kul. Tyvärr har jag måsta jobba två kvällar i veckan, minns inte när jag gjorde det sist. Typiskt, men morfar ha ju vari hemma. I tisdagskväll var jag på en föreläsning om psykisk ohälsa, mycket intressant. Onsdagskvällen bestod av årsstämma SV och förutom god mat var det väl ingen höjdare. Däremot har jag varit ledig torsdag då vi åkte till Burträsk med Bettans dyna till sängen. Kul att hälsa på. Vi for till stan efter det och kom hem kring fyra, då hade vi nästan svultit ihjäl. Det blev en snabb pannkaka till middag. Fedagen har spenderats med att städa, tvätta och en skön promenad med Åsa och Sixten. Maten i kväll bestod i fyllda älgfärsbiffar, paprika o chili, bönsallad, så det blev en GI middag. Mycket gott. Åsa o LE har ätit en semla till efterrätt och jag drack bara kaffe, dukti, dukti. Ha en fortsatt trevlig helg/gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0