He va torsda igen

Nu har veckan gått och jag har inte riktigt vari me. Vi har förberett en massa inför fönsterbytet som nu ska ske, trodde vi åt måndan men det blir på torsdag. Mina stackars plantor som jag ska skola ut och utskolade kommer inte att ha nånstans att ta vägen. Hjälp! Dom tror att det ska gå att göra på en! dag.( byta fönster alltså ) Ok då får väl jag åxå tro det. Var igår till Norsjö vårdscentral för samtal med Susann om min 60 årskontroll. Vart som possitivt överraskad att jag varken har diabetes eller förhöjt kolestrolvärde. Att jag är åtminstonde 2,5 dm för kort för min längd och att blodtrycket är lite för högt det var inte så överraskande. Gåbandet och förbud bullar, kakor och godis kan ju göra lite skillnad så småningom. I morrn afton ska vi ha tacoskväll i byaföreningen. Ska bli så kul. Jag och Maritha ska va till Norsjö o handla i morrn. Nu vannt då saik mot lule. så himla kul. Ha en trevlig helg, ska då jag ha/gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0