Helg igen

Veckan har som vanligt varit en transporsträcka från måndag till torsdag. Har inte hänt så mycket annat än LE har haft skitgöra i går igen men fick upp ledningen. Värre kan man tycka att det var för grannarna som kom hem från Tailand i går em och avloppet var tätt. Har inte hört hur det gick. På söndagskväll hade vi Jägarexamen igen och jag börjar misstänka att det inte blir lätt att klara det. Det blir nog arvet till barnen som får satsas där. Det kostar 200:- per gång man måste skriva om. Jag har inte tänkt ge mig på den punkten, så Pär och Åsa, ni blev tyvärr utblottade. I dag fyller ju Sixten 6 mån. Kan inte förstå att det är så länge sen Åsa ringde och sa att vi blivit morfars. Du milde himmel. Varför ska det vara så svårt att lägga in bilder? Jag försöker och försöker. Måste ha hjälp. Hur kan man tro att man ska kunna ta Jägarexamen om man inte kan sätta in en jävla enkel bild i bloggen. Ska kanske till Burträsk i helgen, om nu Pärs är hemma. Pelle plutt fyller ju år på tisdag så vi tänkte ju uppvakta honom lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0