Torsdags kväll igen!

Nu har de gått en vecka igen, konstigt nog. Annars så tycker jag att det är måndag jämt Veckan har väl inte varit så hemskt förbryllande, men lite spännande ändå. På söndakväll startade vi vår jägarexamenkurs, som jag bävar inför. Kan jag överhuvudtaget klara det? Gamla kärringen. Ska göra mitt bästa och kanske lära mej ett o annnat bland djur och natur, Har idag varit på 60 årskontroll. Har nu gruvat mej så in i h- vete för det. Vet ju att jag väger massor för mycket och att jag är alldeles för kort för min vikt. Det är ju bara att bita i det sura äpplet men som tur fick jag träffa Susanna. Kändes ganska tryggt, så därför var blodtrycket inte alltför allarmarerade högt. Ska tillbaks för att få reda på att jag måste gå ner typ 20 kg för att överhuvudtaget leva 2 år till, tror jag. Själv känner jag inte att det är så. Har ju börjat gå på gåbandet så det bara sprudlar om det. Jag ska försöka, ska, sluta med socker, vitt mjöl och feta saker, tror ni det? Ha ha. Kanske går ja ner nåt kilo, men det är långt kvar. Nog med självömkan/gudda Behöver mycket pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0