Helg igen

Nu var det torsdagskväll igen. Den här veckan har gått som i ett huj. LE har jobbat som en gris med att klä in trapphuset med " panelskivor ". Det är snart klart, vi räknar med att göra det klart i morrn. Då är det bara målningen kvar. Det fixar vi nog i helgen. Däremot fick vi ett brev från Mockfjärds Fönster idag som resulterade i att jag skrev ett mail i kväll, ett elakt sådant. Det tar aldrig slut, strulandet. Så om nån överhuvudtaget tänker tanken att byta fönster. Anlita då inte MOCKFJÄRDS FÖNSTER. Dom är helt sanslösa. Räkna med felmått, förseningar av leverans, typ ett år.Ytterligare felleveranser, väntetider, ytterligare felleveranser m.m. Dessutom tycker dom att man ska betala fullt pris för att sen allt är klart, disskutera eventuella prisförhandlingar. Tro väl jag det, då har dom ju sitt på det torra. Nä, fy fan. Det stora possitiva i veckan är att jag skrivit klart årets älgjaktshistoria och fått iväg den till nästan alla intresserade. Dessutom har min jobbarkompis Erika börjat om jobba efter sjukskrivning. Som jag har längtat efter henne. Idag har vi, på jobbet, varit bjudna på lunch till en jobbarkompis på surströmming i hennes stuga. Det var så gott och trevligt, heja Eva. Sådant gör att man tycker jobbet är kul. Återkommer med Mockfjärds Fönster i följande följetong, grr. Nu snart tar det berömda Guddahumöret vid. Det är inte att leka med om jag känner mig förorättad. Ha de gott där ute/gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0