Nu jobba fyra veckor

Vars tog dom vägen dom fyra veckorna! Känns som jag inte ha haft nån semester i sommar, redan glömt. Att sommaren är över det förstår man nu för att jag inte ska leverera några ägg till dansen i morrn. Ganska skönt om jag ska vara riktigt ärlig, som shådut vara på dans hela sommarn. Har plockat Karl-Johan svamp som en galning senase veckan. Den ligger på tork lite här och var. Blir fina julklappar så småningom. Veckan som gått har vari lite orolig, min jobbarkompis har haft borta sin hund, jämte, i fyra dygn. Hon återfanns oskadd i dag och det var ju så himla bra. L-E har kommit en bra bit på stenfoten och det blir så bra, som nytt hus, bara vi fick byta fönster snart! Ska inte rekommendera Mockfjärds fönster till nån, ever. I morron ska vi jobba med byns lekpark och äta suris på kvällen. Ska åxå jobba i Rökå på söndag på Vågamässan. Det blir som en jobbarhelg. Kanske nästa gång jag har mer att skriva om/Gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0