Veckan gick i alla fall

Nu har det gått ytterligare en arbetsvecka + snart en helg. Fan, bara söndag kvar innan nästa arbetsvecka. Hör på den klagomuren.

Kan som inte relatera till att det hänt så mycket, vi har startat om stick o virk i veckan, höjdpunkt.
Annars har jobbet varit lika uselt som vanligt, vi hänger liksom i luften och ändå ska vi producera studietimmar till tusen. Det visar ju bara på att jag måste komma närmare ett beslut,och det snart. En liten bit på väg.

Helgen har bestått i att skotta snö och det verkar fortsätta.

Har pratat med Åsa och det lät som om jag är närmare en ny dator nu. Det känns ju kul. Le tycker inte att vi är närmare en ny soffa men jag ger inte upp, vill ha en ny. Däremot tittar han på bilannonser varje dag. Förhoppningsvis blir det både soffa och bil. Har mycke ideér nu.

Inga sensationella bilder hade jag att bjuda på heller så det får räcka för nu/gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0