Dags igen

Ja det var ju ett tag sen sist. Det har väl inte hänt så mycket men lite.

Vi flänger mellan staan och Frommis. lassa och div. affärer, typ bilaffär. Sist vi va till stan hann vi mycke. Vi var på Body shop, Burmans Guld, typ lämna in mina aklippta vigselringar för lagning och sålde guld för 2578:- Kostnaden för lagningen kostade 2200:- så jag gick i vinst me 378:-, tänk ändå!

Sen for vi på lassa och åt lunch innan LE skulle in och tanka järn, gick bra.
Kryssa genom stan o kom in till Skellefte bil. Va, hur hitta vi dit?

Efter en hel del skådning, så hitta vi en passe som vi kanske skulle kunna tänka oss ha vi vår ägo.
Efter bilskådningen åkte vi till Burran för middag hos fina Frida som fyllde 30 år. Tänk ändå, hon hinner snart upp gamla sväris!

Sen ha vi hunni vara till Burran en gång till för bilöversyn.

På jobbet har vi hunnit träffa nya chefen och det var ju bra men jag har ju inte talat om för henne om mina planer men det verkar ju inte som om hon kanske har sina aningar.

Den som lever få se.

Nu ska jag nog gå i säng för att vara fight for fight i morrn, ny bil, kul /gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0