Hej igen

Vart så less att sticka, stickar en mössa med nåt j-la mönster, snöflingor. Tur man inte behöver nån mössa förrns till hösten för det går lite trögt. Tacka vet jag att sticka sockor, då behöver man inte tänka så mycket.
Vi brudar i stickkursen var på Källan och åt en trerätters middag. Så himla gott och så himla mätt man blev. Vi har så trevligt ihop, vi lägger en tjuga vajre gång vi träffs och därför blir det lite pengar så vi kan åka och äta ltie gott.

Har nu börjat jobba två dagar, onsdag o torsdag i Norsjö. Känns riktigt bra, om int annat för jag kan sova en halvtimme extra.

Annars intet nytt tror jag. Valborgs flöt på i lugnt mak och dom fem lediga dagarna susade bara förbi.
På månda blir det Malå igen och på tisdag ska vi alla på jobbet till Åsele på pers. träff. Hoppas bara att det inte snöar för i morrn, lördag ska det visst snöa två deci.
Det blev en sen vår i år och hönorna längtar ut, få se på söndag om dom får komma ut. Mina plantor som bor på vinden längtar åxå ut men det dröjer nog en månad till.

Sverige vann mot Norge och nu är det nog dax att gå i säng/gudda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0